1403/01/10 07:02


303611
تاریخ انتشار: 1400/06/28 09:57
استاندار خوزستان گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا، فقط مدارس عشایر و روستاهای استان از اول مهر به شرط واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان بازگشایی خواهند شد

پایگاه خبری عصرجهان-صادق خلیلیان استاندار خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای از بازگشایی مدارس عشایر و روستاها از اول مهر خبر داد و اظهارداشت : براساس مصوبه ستاد کرونا از اول مهر مدارس عشایر و روستاهای استان خوزستان اجازه فعالیت خواهند داشت و دانش آموزان این فقط اجازه تحصیل حضوری از اول مهر را دارند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه ستاد کرونا، مدارس این مناطق به شرطی اجازه فعالیت از مهرماه را دارند که روند واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان و پرسنل مدرسه، به طور کامل انجام شده باشد و باید در طول مدت تحصیل نیز با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی تدریس صورت پذیرد.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: مدارس مناطق شهری به صورت مجازی بازگشایی خواهند شد و دانش آموزان ساکن شهرهای استان به صورت غیرحضوری بر سر کلاس درس حاضر شده و تحصیل خود را آغاز می‌کنند.

روند واکسیناسیون در استان خوزستان با سرعت در حال پیگیری است و براساس اعلام بهداشت استان، بیش از نیمی از جمعیت استان حداقل دوز اول واکس را دریافت کرده‌اند و پیش بینی شده تا اوایل مهرماه، بیش از 75 درصد جمعیت استان حداقل یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

بر این اساس پیش بینی شده است تا اواخر مهرماه، همین جمعیت نیز دوز دوم را دریافت کرده باشند و بنابراین تا اواسط آبان ماه می‌توان به مقاومت حداقل 75 درصدی دربرابر ویروس کرونا در استان دست پیدا کرد.

منبع:تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG