1403/01/09 21:15


3049
تاریخ انتشار: 1393/09/26 22:35
با این برد پر گل تیم دنای یاسوج امتیازات خود را به عدد ۵ رساند ولی هنوز در انتهای جدول قرار دارد.

عصرجهان -تیم فوتبال دنای یاسوج امروز در مسابقه ای از هفته دوازدهم لیگ دسته دو میزبان تربیت ایلام بود. این بازی که از ساعت ۱۴:۱۵ آغاز شد اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم به خصوص تیم دنا داشت.
هر دو تیم بازی را با احتیاط شروع کردن. در دقیقه ۷ بازی یک ضربه ایسگاهی به سود دنا اعلام شد که پوریا افشاریان این توپ را به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۴۴ هم مجید نجاتی توپ ارسالی علی محمد دهقان را وارد دروازه کرد تا میزبان با نتیجه ۲ بر صفر نیمه اول را برنده به رختکن برود.
نیمه دوم را تیم دنا هجومی آغاز کرد و در حدود دقیقه ۵۰ بازیکن شماره ۳۵ با یک شوت زیبا سومین گل دنا را به ثمر رساند. دقیقه ۶۰ حامد رمضانی به بازی آمد و دو دقیقه بعد گل چهارم را به ثمر رساند. دقایقی بعد هم علی محمد دهقان گل پنجم را وارد دروازه تربیت ایلام کرد. در نهایت بازی با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید.
با این برد پر گل تیم دنای یاسوج امتیازات خود را به عدد ۵ رساند ولی هنوز در انتهای جدول قرار دارد.
از نکات جالب این بازی حضور کمک دارو درون زمین بازی بود. کمک داور در اکثر دقایق بازی در نیمه دوم به جای حرکت روی خط درون زمین حرکت میکرد.

denayasuj5-0tarbiatilam-2

دنای یاسوج باید در بازی بعدی خود یکشنبه ۱۴ دی ماه در کامیاران به مصاف شهرداری این شهر بروند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری کامیاران به پایان رسید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG