1403/01/10 01:18


305136
تاریخ انتشار: 1401/02/07 15:32
رشد 23 درصدی تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در فروردین ماه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اعلام این خبر افزود:

مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد توانسته اند در فروردین ماه سال جاری با تولید 315هزار مگاوات ساعت انرژی برق و تزریق به شبکه سراسری رشد 23 درصدی را نسبت به سال قبل رقم بزنند.

سیدمحمدحسن جمال الدینی در ادامه بیان داشت: انجام به موقع تعمیرات و بازدیدهای دوره ای مولدها در فصل زمستان که با همت و تلاش مضاعف همکاران صورت گرفته است؛ موجب گردید تا در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، رشد تولید برق 23 درصدی را در فروردین ماه سال جاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد خاطر نشان کرد که استفاده از توان تخصصی شرکت های دانش بنیان در انجام تعمیرات و ارتقای توان تولیدی مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در دستور کار این شرکت قرار دارد و ابراز امیدواری کرد که با آمادگی کامل همه مولدهای نیروگاه بتوانیم تولید برق پایدار را در پیک بار تابستان پیش رو داشته باشیم.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG