1403/01/09 21:01


305252
تاریخ انتشار: 1401/02/24 14:43
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت و سقم احتکار کالاها با هماهنگی قضائی از یکی از انبارها مقدار یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم برنج و از انبار دیگر ۱۸۰ کارتن ماکارونی را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیزخوان، سرهنگ حسین احمدی بیان گفت: باتوجه به احتکار مقادیر قابل توجهی برنج و ماکارونی در دو انبار در مناطق مختلف شهرستان کاشمر پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی بیان داشت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت و سقم احتکار کالاها با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و محل های موردنظر را شناسایی و در بازرسی از یکی از انبارها مقدار یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم برنج و از انبار دیگر ۱۸۰ کارتن ماکارونی را کشف کردند.

احمدی با بیان این که ارزش کل کالاهای مکشوفه ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده: گفت: در این زمینه دو متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها:
ترشیزخوان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG