1403/01/10 15:17


305614
تاریخ انتشار: 1401/03/25 20:31
نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم طرح بهینه سازی مصرف برق خانه به خانه با حضور نمایندگان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، پس از همکاری موفق این شرکت با دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد در خصوص اجرای مرحله نخست طرح بهینه سازی مصرف برق خانه به خانه در سطح محلات حسن‌آباد و پردیسان در سال گذشته، نخستین نشست هماهنگی این طرح در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضای کارگروه طرح خانه به خانه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و نمایندگان دفاتر تسهیل‌گری محلات حسن‌آباد، پردیسان و صدرآباد برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین زارعی مجری طرح خانه به خانه در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، با مروری بر تجارب اجرای این طرح در سال گذشته، برنامه‌های شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برای ادامه و اجرای بهتر طرح مذکور در سال جاری را تشریح کرد

در ادامه نیز نمایندگان شرکت بهسازان انرژی یزد به عنوان مجری طرح خانه به خانه، با اشاره به تجربیات سال گذشته اجرای این طرح، به بیان پیشنهاد‌های خود برای اجرای سریع‌تر طرح خانه به خانه پرداختند.

همچنین نمایندگان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و محلات منتخب شهر یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از اجرای موفق طرح خانه به خانه در سال گذشته، بر اهمیت ادامه این طرح در سطح مشترکین منتخب این محلات تاکید کردند

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG