1403/01/31 13:02


306424
تاریخ انتشار: 1401/06/05 23:41
هر جا که نیاز به خدمت به مردم احساس شود جریانات جهادی و بخصوص جهادگران قرارگاه جهادی مردمی شهید همت پیشتاز خواهند بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از”عطر کارون” حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه جهادی مردمی شهید همت  در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان مطلب بالا  گفت: در راستای اجرای  فرامین امام خامنه ای و کمک به دولت اسلامی و حمایت از محرومان مناطق محروم ما با  استفاده از ظرفیت گروه‌ جهادی مردمی شهید همت برای ارتقاء  سلامت  زندانیان اندرزگاه نسوان زندان سپیدار اهواز همراه با  جمعی از پزشکان متخصص ، روان شناس و روان درمانگر   به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان این ندامتگاه پرداختیم .


وی افزود: کار برای خدا خستگی ندارد و این افتخار ماست که هر جا درخواست  کمکی طلب گردد قرارگاه ما در آنجا حضوری فعال خواهد داشت.
اکبری در ادامه گفت: اگر بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور که در خصوص همراهی و کمک دستگاه های حاکمیتی  به گروه های جهادی فعال جهت بهتر خدمت رسانی اجرا گردد ،جریانات فعال جهادی مردمی بهتر می توانند در مناطق محروم حضوری فعالتر داشته باشند .
مدیر کل زندان‌های خوزستان نیز  در این اردوی جهادی بیان داشت : حضور گروه‌های جهادی در عرصه سلامت و درمان که در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی ریاست سازمان زندان‌های کشور انجام می‌پذیرد، علاوه بر تحقق برنامه دسترسی آسان زندانیان به درمان‌های تخصصی و ارتقای سطح سلامت و بهبود آنان، نیاز‌های اعزام زندانی به بیرون از موسسات کیفری را نیز کاهش می‌دهد.

لازم به یادآوری است تعدادی دارو نیز توسط پزشکان این قرارگاه جهادی مردمی نیز به درمانگاه اندرزگاه نسوان  زندان سپیدار اهواز  اهدا ء شد.

برچسب ها:
عطرکارون ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG