1403/01/10 02:20


306539
تاریخ انتشار: 1401/06/16 19:27
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پلمب ۶۰ کلینیک زیبایی غیرمجاز در شش ماهه نخست امسال در شهر اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم،  دکتر حبیب حی‌بر در توضیح این خبر گفت: در شش ماهه نخست امسال ۶۰ مرکز غیرمجاز دخیل در امور درمانی و زیبایی تعطیل شدند؛ در حالی که در بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۱۷ مرکز غیرمجاز پلمب شده بودند که این آمار نشانگر جدیت و تمرکز مجموعه نظارتی معاونت درمان در برخورد با متخلفانی است که جان مردم را به بازی می‌گیرند.

جدیت و تمرکز اداره نظارت معاونت درمان در برخورد با متخلفان دخیل در امور پزشکی

وی افزود: این مراکز که بصورت غیرمجاز در امور پزشکی و درمانی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس، لیپوساکشن، کاشت مو، لیزر موهای زائد، پی آر پی، کامپوزیت دندان و … مداخله داشتند، توسط کارشناس پیگیری ویژه اداره نظارت بر درمان شناسایی و برای تعطیلی، در دستور کار قرار گرفتند؛ پس از آن در اسرع وقت با دادگاه انقلاب اهواز هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و در نهایت با همراهی پلیس اماکن عمومی استان، مراکز مربوطه پلمب شدند.

حی‌بر تاکید کرد: شهروندان محترم برای دریافت هرگونه خدمات درمانی، زیبایی و … الزاما به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند و این مجوز باید در معرض دید عموم قرار گرفته باشد.

معاون درمان دانشگاه در پایان گفت: همشهریان گرانقدر می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG