1403/01/28 14:40


306579
تاریخ انتشار: 1401/06/20 21:52
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آن ها از این راهپیمایی بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» امروز در جلسه شورای اداری بر برنامه ریزی لازم جهت انجام هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: پیوند معنادار گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی باید با زبانی هنرمندانه و در سطحی بین المللی انتقال داده شود.

وی افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی، نمایش اقتدار و وحدت شیعیان و مسلمانان جهان است. حرکتی که همه دنیا شاهد هستند که رسانه های متعدد غربی هیچ واکنش و خبری از آن را منتشر نمی کنند و این نشانه وحشت آن ها از این راهپیمایی بزرگ است.

سردار مرادحاجتی گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس تداوم همین فرهنگ عاشوراست و رسالت اهل هنر و رسانه در این است که این پیوند را مستحکم تر کنند و آن را در قالب جهاد تبیین به افکار عمومی معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: الان وقت تیتر زدن و حمله رسانه های ما به قلب دشمنان است. چگونه می شود وقتی ترقه ای در ایران صدا می کند، خیلی از رسانه های دنیا آن را منتشر می کنند و بدان دامن می زنند ولی الان که میلیون ها شیعه اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور و بلکه دنیا در این ابر راهپیمایی بزرگ قرن به سمت کربلا می روند هیچ تصویر و خبری از این اتحاد بزرگ جهان اسلام مخابره نمی شود.

وی یادآور شد: اربعین مسیر تکرار راهیان نور است و ما همیشه باید برای این مناسبت های معنوی و ارزشی تولید محتوای لازم را برای ارائه داشته باشیم.

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG