1403/01/28 16:53


5704
تاریخ انتشار: 1394/04/18 13:54
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر:
شمس‌الله بهمئی افزود: امیدواریم در سال جاری بحث دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی رامهرمز حل و دستگاه در بیمارستان امام این شهر مستقر شود تا بخشی از مشکلات درمانی مردم را حل کند.خبرگزاری فارس: تقسیم ارزش افزوده از طریق استانداری خوزستان بین دهیاری‌ها

عصرجهان: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش دهیاران روستاهای این شهرستان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته با وجود کاهش فروش نفت و تحریم‌ها در شرایط سختی قرار گرفتیم که این روند مشکلات عدیده‌ای را در بخش‌ها و شهرهای ما به‌وجود آورد.

شمس‌الله بهمئی با اشاره به بحث ارزش افزوده ادامه داد: متاسفانه ارزش افزوده شامل بخش کشاورزی نمی‌شود که این، تبعیض ناروایی به شهرهای فاقد صنایع بوده که باید در مجلس اصلاح شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری بحث دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی رامهرمز حل و دستگاه در بیمارستان امام این شهر مستقر شود تا بخشی از مشکلات درمانی مردم را حل کند.

وی افزود: در بخش ارزش افزوده اعتراض‌های زیادی داشتیم و امیدواریم که یک نظام عادلانه‌ای ایجاد تا ارزش افزوده توسط استانداری بین دهیاری‌ها تقسیم شود.

بهمئی همچنین عنوان کرد: طرح کمک به دهیاری‌ها و استخدام و استقلال آنها در مجلس مطرح شد که متاسفانه رای نیاورد و سعی بر این است که مجددا به صحن علنی آورده شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تاکنون 26 کیلومتر از جاده رامهرمز به بهبهان روکش آسفالت شده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش راه‌های روستایی نیز اقدامات قابل توجهی به عمل خواهد آمد.

در این همایش بخشدار مرکزی و بخش‌های سلطان آباد، رود زرد و ابوالفارس و دهیاران روستاها، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و به ارائه راهکار پرداختند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG