1403/01/10 16:52


85376
تاریخ انتشار: 1395/10/02 16:36
فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان:
فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر جهان در مسجدسلیمان ،در تشریح این خبر اظهار کرد :برابر اعلام کلانتری ۱۱ مرکزی در راستای مقابله با سارقین و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان و طرح تشدید مبارزه با سرقت به اجرا گذاشته شد.
این مقام انتظامی ادامه داد:در این طرح مامورین تجسس کلانتری با رصد اطلاعاتی حوزه استحفاظی در ابتدا موفق به شناسایی پنج نفر از سارقین شدند.

وی افزود:کارکنان مجرب کلانتری با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و در یک عملیلات منسجم ،هماهنگ و متحورانه که در راستای طرح تشدید مبارزه با سرقت برنامه ریزی شده بود موفق به دستگیری هر پنج نفر سارق شدند و متهمین دستگیر شده مورد تحقیق کارشناسانه و علمی پلیس قرار گرفته و به فروش اموال مسروقه به تعداد سه نفر از مالخران حرفه ای معترف شدند که با اخذ مجوز قضایی خوشبختانه هر سه نفر دستگیر و به کلانتری هدایت شدند.
سرهنگ حسینی در ادامه بیان داشت: در پایان طرح موصوف پنج نفر سارق، سه نفر مالخر و نهایتا هشت نفر دستگیر و طی مراحل مختلف مورد تحقیق فنی و علمی پلیس قرار گرفتند و نهایتا به ۱۲ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو،۴ فقره منزل  و یک دستگاه موتور سیکلت و یک واحد ساختمان نیمه ساز در مجموعه ۱۸ فقره سرقت معترف شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضاییه در صدور به موقع دستورات قضایی اذعان داشت:شایسته است شهروندان گرامی نسبت به رعایت مقررات ایمنی و پیشگیرانه از سرقت اقدام نموده  و هر نوع خبری در خصوص حضور سارقین و مالخران در محله های مسکونی خود را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG