اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302809
تاریخ انتشار: 1400/02/19 13:59
فرماندار گچساران گفت: براساس ابلاغیه ستاد هیات اجرائی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد صلاحیت چهار نفر از نامزدهای نمایندگی میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایلنا، «علیرضا اتابک» به رسانه ها گفت:" ریحان محمد پور"، "علیمراد جعفری"، "سید حبیب الله حسینی" و "محمد مهدی فروغی نیا" چهار داوطلب تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه هستند.

وی افزود: سه نفر از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عدم احراز صلاحیت و ۱۴  داوطلب هم رد صلاحیت شده اند.

فرماندار شهرستان گچساران گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آنها احراز نشده است از امروز به مدت چهار روز می توانند شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه کنند.

گفتنی است که ۲۱ نفر داوطلب شامل یک خانم و ۲۰ آقا برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» ثبت نام کرده بودند.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رای و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش از سوی مجلس یازدهم شورای اسلامی رد شد.

 

برچسب ها:
گچساران ؛ باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*