اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304543
تاریخ انتشار: 1400/11/25 16:06
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فردی که با سلاح شکاری دایی خود را به قتل رسانده بود، با تلاش پلیس پس از پنج ساعت تسلیم قانون شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به جرح در روستای گلگیر حومه شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود:در تحقیقات اولیه میدانی ماموران پلیس مشخص شد دو جوان به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین (خواهرزاده) با شلیک اسلحه شکاری طرف مقابل(دایی) را مورد اصابت گلوله قرار داده و مجروح کرد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بیان اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه بر اثر شدت جراحت فوت کرد، گفت: با پیگیرهای اطلاعاتی ماموران پلیس و رایزنی با بزرگان و منتفذین محلی، قاتل در کمتر از پنج ساعت خود را به پلیس آگاهی معرفی و تسلیم قانون شد.

بهاروند با اشاره به اینکه سلاح شکاری بکار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

منبع:فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*