اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307320
تاریخ انتشار: 1401/08/24 21:23
وزیر نیرو در همایش تقدیر از عوامل اجرایی گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ که در محل وزارت نیرو برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و تندیس از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به جهت اقدامات تاثیرگذار در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از هنر قلم، این تقدیر به پاس قدردانی از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در راستای اجرای طرح های مدیریت بار و تلاش همه جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل موثر با مشترکین که موجب حفظ پایداری سراسری در تامین برق مطمئن انجام شد.

در این تقدیر نامه آمده است:

“جناب آقای علی خدری
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

خدای متعال را شاکریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار در اولین سال دولت مردمی سیزدهم و تلاش های جنابعالی و همکاران آن شرکت توانستید با تامین برق پایدار در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۱ رضایت مردم عزیزمان را جلب نماید.

به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند  آن شرکت در راستای اجرای طرح های مدیریت بار و تلاش همه جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل موثر با مشترکین که موجب حفظ پایداری شبکه سراسری و تامین برق مطمئن گردید. این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم می گردد.
امید است با توکل به خداوند متعال و ادامه تلاش جنابعالی و همکارانتان، کماکان عملکرد برتر آن شرکت استمرار یابد و همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.”

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*