اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307682
تاریخ انتشار: 1401/10/02 11:12
آیین چهل و سومین سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ايران روز چهارشنبه ) ۳۰ آذرماه 1401) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم، در این آیین حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در سخنانی با اشاره به نیاز امروز جامعه ، گفت: برای دعوت به رعایت مسائل اخلاقی در محیط خانواده،‌ کار و جامعه باید خودمان به آنها عمل کنیم تا دیگران الگوبرداری کنند و پیشرفت علم و فناوری نیز به عمل وابسته است.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ذکر فضائل آن حضرت به عنوان الگوی زنان مسلمان، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) یک منظومه فکری و جریان تربیتی است.

 

در این آیین آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به بیان نحوه تاسیس این شرکت در دیماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که این شرکت به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شده است.

همچنین مجتبی یوسفی نماینده مردم شهرستان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران گفت: اینکه هزینه تولید نفت در کشور پایین است یکی از دلائل آن وجود شرکت ملی حفاری ایران است.

وی از اقدامات وزارت نفت در خصوص توجه به نیروی انسانی قدردانی نمود و تاکید کرد در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران خروج ملی حفاری ایران از فهرست خصوصی سازی در جریان است و ما هم در این ارتباط پیگیر هستیم

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*