اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309415
تاریخ انتشار: 1402/08/06 23:44
شهردار لاهیجان گفت: سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان با هدف آشنایی گردشگران با جاذبه های پایتخت چای ایران راه اندازی شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام؛ رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: لاهیجان با دارابودن جاذبه های فراوان گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی با مصوبه دولت نهم به عنوان شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران شناخته می شود و باید برای معرفی زیبایی های این شهر از تکنولوژی های مختلف استفاده کرد.
وی اضافه کرد: این تور مجازی با بهره گیری از تکنولوژی عکاسی پانوراما و نمای ۳۶۰ درجه امکان آشنایی گردشگران و مسافران با جاذبه های توریستی لاهیجان را از طریق پورتال شهرداری لاهیجان به آدرس www.lahijan.ir  فراهم نموده است.
شهردار لاهیجان گفت: تور مجازی مجموعه‌ای از عکس‌های پانوراما است که این امکان را به بازدید کننده می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی از مراکز تاریخی و طبیعی شهر لاهیجان دیدن کند.
زنده دل با اشاره به اینکه سال گذشته لاهیجان توسط کمیسیون ملی یونسکو به عنوان پایتخت چای ایران معرفی شد، گفت: سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان فرصتی برای معرفی جاذبه های فراوان این شهر به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.
وی اضافه کرد: بازدید کنندگان تور مجازی از طریق این سامانه می توانند با موزه چای و آرامگاه کاشف السلطنه پدر چای ایران، میدان کاشف، بام سبز، آبشار، مقبره شیخ زاهد گیلانی، مسجد چهارپادشاهان،پل خشتی، میدان ابریشم، میدان شیخ زاهد، مسجد اکبریه، استخر و دیگر نقاط شهر لاهیجان آشنا شوند و در فاز بعدی این پروژه دیگر نقاط گردشگری و مذهبی و نمای داخلی این اماکن هم در سامانه قابل دسترسی خواهند بود.
وی گفت: در این سامانه از تصاویر هوایی مهرداد گرامی از هنرمندان مطرح لاهیجان که جوایز متعددی از جشنواره های مختلف خارجی و داخلی دریافت نموده، استفاده شده است.

 

  • اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان

 

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*