اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309417
تاریخ انتشار: 1402/08/08 11:29
حضور گروه فرهنگی، هنری و موسیقی دیلمون در سریال “نون خ”

 به‌ گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام؛  مرجان نعمتی صبا  از حضور گروه فرهنگی هنری دیلمون در سریال تلویزیونی “نون خ” خبر داد.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: سریال «نون خ» نامی آشنا برای مخاطبان تلویزیون است؛ سریالی که می‌توان گفت بعد از «پایتخت» به یک برند در تاریخ سریال سازی رسانه ملی تبدیل شده است.

نعمتی افزود: حضور این گروه هنری با همکاری صمیمانه شهرداری رشت، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، روابط عمومی و پایگاه پژوهشی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان انجام شد.

او همچنین از زحمات و همکاری‌های معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و معاونت توسعه مدیریت اداره‌کل‌میراث فرهنگی که شرایط حضور این گروه را در سریال فراهم کردند، تشکر و قدردانی نمود.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در پایان گفت: این امر باعث شناخت فرهنگ و آیین‌های استان گیلان در بین آحاد مردم خواهد شد و معرفی سنت‌ها و آیین‌های گیلانی در سریالی که مربوط به شبکه ملی است بسیار امید ساز و در توسعه اجتماعی گردشگری مفید به فایده است.

 

روابط‌عمومی اداره‌کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*