اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309730
تاریخ انتشار: 1402/09/24 19:17
نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بین المللی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با محوریت مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با درخشش شرکت فولاد سنگان خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق سرمایه؛ نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بین المللی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با محوریت مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور بزرگان و شایسته‌های روابط عمومی شرکت های صنعتی و معدنی، بانک‌ها …. در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

همچنین در این جشنواره علاوه بر محوریت‌های روابط عمومی به کاربرد دانش و دست‌آور‌های جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و سهامداران و مشتریان… اشاره شد.
همزمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، از «دکتر امرایی» مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به‌عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲» تقدیر شد و همچنین از ” ایمان یعقوبی” مدیر روابط عمومی شرکت فولاد سنگان با عنوان ” مدیر برتر روابط عمومی ایران” و روابط عمومی فولاد سنگان با اعطای ” نشان ویژه روابط‌عمومی دانش محور ” تقدیر و تجلیل شد.
طی این برنامه که توسط انجمن روابط‌عمومی‌ها برگزار شد به روند و تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت ها و واحدهای تجاری… پرداخته شد، هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌شدن با آن و… از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.
یکی از نکات مهمی که روابط‌عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قرار دهند و در راستای آن کوشا باشند توجه به دوسویه بودن روابط‌عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌ ها و مشتریان ….، مدیریتی بودن کار و واحد روابط‌عمومی و اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت ها و رسانه ها و مشتریان ایجاد می‌شود.
برچسب ها:
افق سرمایه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*