اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53282
تاریخ انتشار: 1395/06/22 20:28
سازمان سنجش اطلاعیه ای جدید در مورد آزمونهای استخدامی فراگیر، دانشگاههای علوم پزشکی و آموزش و پرورش منتشر کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سازمان سنجش آموزش كشور درباره زمان انتشار اصلاحات دفترچه‌هاي راهنماي ثبت‌نام و شركت در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور و همچنين آزمون استخدامي دانشگاههاي علوم پزشكي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در شهريورماه سال 1395اطلاعيه جدیدی به شرح زیر صادر نمود:
پيرو انتشار اطلاعيه مورخ 95/6/7، بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور و دانشگاههاي علوم پزشكي مي‌رساند با توجه به اعلام سازمان اداري و استخدامي كشور اصلاحات جديدي در دفترچه راهنماي مذكور صورت گرفته كه اين تغييرات طي اطلاعيه‌اي در روز شنبه مورخ 10/7/95 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org منتشر خواهد شد. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات مندرج در اطلاعيه مذكور در صورت علاقه‌مندي با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات خود از تاريخ 95/7/11 لغايت 95/7/17 اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه در اين آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمايل براي ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه‌هاي راهنماي ثبت‌نام (سومين آزمون استخدامي متمركز و استخدامي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي) و همچنين اطلاعيه‌هاي اصلاحي مورخ 95/4/31 و 95/5/4 (كه در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان موجود مي‌باشد)، در بازه زماني فوق (95/7/11 لغايت 95/7/17) نسبت ‌به ثبت‌نام اقدام نمايند.
همچنين به اطلاع مي‌رساند كه وزارت آموزش و پرورش نيز از طريق برگزاري آزمون استخدامي نسبت به جذب تعداد 10000 نفر بصورت پيماني اقدام می‌نماید كه نحوه ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور و جزییات لازم در این خصوص در اطلاعيه‌اي كه در تاريخ 95/7/10  منتشر مي‌‌شود، به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.
در پايان به اطلاع‌ متقاضيان مي‌رساند كه تاريخ برگزاري آزمون در روز جمعه مورخ 95/8/28 خواهد بود.
 نکات کلیدی اصلاعیه بدین شرح است:

  • دفترچه راهنماي اصلاح شده طي اطلاعيه‌اي در روز شنبه مورخ 🔸10/7/95🔸 در پايگاه اطلاع‌رساني سنجش منتشر خواهد شد.
  • داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنايت به توضيحات مندرج در اطلاعيه مذكور در صورت علاقه‌مندي با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات خود از تاريخ 95/7/11 لغايت 95/7/17 اقدام نمايند.
  • داوطلباني كه در اين آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمايل با توجه به دفترچه‌هاي راهنماي ثبت‌نام و همچنين اطلاعيه‌هاي اصلاحي مورخ🔸 95/4/31 🔸 و  🔸95/5/4 🔸در بازه زماني (95/7/11 لغايت 95/7/17) نسبت ‌به ثبت‌نام اقدام نمايند.
  • نحوه ثبت‌نام و شركت در آزمون  استخدام وزارت آموزش و پرورش در تاريخ 🔸95/7/10🔸منتشر مي‌‌شود.
  • در پايان به اطلاع‌ متقاضيان مي‌رساند كه تاريخ برگزاري آزمون در روز جمعه مورخ 95/8/28 خواهد بود.

 

برچسب ها:
استخدام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اولویت فرزندان فرهنگی
|
Iran
|
1395/06/22 21:01
  +0

  -0
پاسخ
جزئیات اولویت متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش اولویت در آزمون استخدامی را ویژه خانواده فرهنگیان، شهدا و ایثارگران و معلمان پیش دبستانی دانست.
محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون اولویت متقاضیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در آینده ای نزدیک برگزار می‌شود، گفت: در حال هماهنگی مقدمات کار با سازمان سنجش هستیم و به محض روشن شدن وضعیت شرایط را به متقاضیان اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: پس از اعلام شرایط ثبت نام متقاضیان می‌توانند نسبت به نام‌نویسی و شرکت در آزمون اقدام کنند.
مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در خصوص اولویت افراد در قبولی آزمون گفت: فرزندان فرهنگیان اولویت حضور در مدارس را دارند همچنین معلمان پیش دبستانی خانواده های شهدا و ایثارگران نیز جز این اولویت ها به شمار می‌ایند.
فاضل برای وضعیت معلمان غیر دولتی و اولویت آنها در این آزمون بیان کرد: این معلمان می‌توانند در آزمون شرکت کنند و همانند سایر افراد از امتیازهای لازم برخوردار شوند و با توجه به اینکه در امر تدریس تجربه دارند بی شک نتایج بهتری می‌گیرند.
وی اظهار کرد: اولویت ویژه‌ای به معلمان غیر دولتی اختصاص نیافته و این افراد بر اساس تجربه کاری در آزمون شرایط بهتری برای پاسخگویی به سوالات دارند.
اعتراض
|
Iran
|
1395/06/25 02:04
  +0

  -0
پاسخ
اعتراض به تاریخ آزمون استخدامی
رئیس سازمان سنجش با اشاره به اعتراضات صورت گرفته گفت: احتمالاً تاریخ برگزاری آزمون استخدامی پس از بررسی‌ها تغییر کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، خدایی، رئیس سازمان سنجش در خصوص علت انتخاب تاریخ آزمون استخدامی در ایام اربعین گفت: تاریخ برگزاری آزمون توسط سازمان مدیریت به سازمان سنجش اعلام شده و ما نقش یک مجری را ایفا می‌کنیم.
وی افزود: گزارش اعتراض‌ها به برگزاری آزمون در این ایام به سازمان سنجش رسیده و قرار است بررسی ها صورت گیرد و اگر لازم باشد، زمان برگزاری آزمون تغییر خواهد کرد.
خاطرنشان می شود، تاریخی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای آزمون استخدامی در نظرگرفته شده، ۲۸ آبان ماه، دو روز مانده به اربعین است؛ که این تاریخ به دلیل حضور دانشجویان در اجتماع عظیم اربعین حسینی، مورد اعتراض شرکت کنندگان قرار گرفت.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*