اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5539
تاریخ انتشار: 1394/04/06 22:09
سید مهدی رحمتی را جذب می‌کنیم و بعد در مورد دو دروازه‌بان دیگر تصمیم‌گیری می‌کنیم

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، پرویز مظلومی در اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران در مورد معرفی کادر فنی خود گفت: سیروس دین‌محمدی از مربیان سازنده است که می‌تواند در جذب بازیکنان پایه به ما کمک کند، محمود نوازی آنالیزور است و از پیشکسوتان باشگاه است،‌ مجید صالح که بود، تراب‌پور هم مربی دروازه‌بانی است. قربانعلی‌پور مربی بدنساز است.

وی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی و همکاری با او گفت: فرهاد مشاور ماست و هر کمکی که از دستش بر بیاید به ما می‌کند او کنار ما خواهد بود و وقتی گرفتاری شغلی‌اش کمتر شود بیشتر کنار ما حضور دارد.

مظلومی در مورد جذب سیدمهدی رحمتی گفت:‌ سید مهدی رحمتی را جذب می‌کنیم و بعد در مورد دو دروازه‌بان دیگر تصمیم‌گیری می‌کنیم آنها با ما قرارداد دارند و اکنون در تمرینات شرکت می‌کنند زیرا باید به تعهدات خود عمل کنند. در نهایت تصمیم نهایی را ما می‌گیریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت امیرحسین صادقی و رضا عنایتی گفت: آنها از پیشکسوتان استقلال هستند اما من شرایط خودم را به همه بازیکنان گفته‌ام. با همه بازیکنان بزرگ هم صحبت کرده‌ام و به همه گفته‌ام هیچکس فیکس نیست، به صادقی و به رضا عنایتی نه گفته‌ایم شما را می‌خواهیم و نه گفته‌ایم نمی‌خواهیم و برویم. همه بازیکنان باید خودشان را ثابت کنند تا به ترکیب 11 یا 18 نفره برسند. ما بازیکنان جوان خوبی هم جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم با جذب بازیکنان زیر 23 سال تیم خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه حضور عنایتی و صادقی در استقلال مشروط است،‌ گفت: اینها عزیز و بزرگ ما هستند بگذارید احترام و شخصیت آنها حفظ شود. ما نه به آنها گفته‌ایم بروند و نه گفته‌ایم بیایند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*