اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6231
تاریخ انتشار: 1394/06/01 15:32
رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان خبر داد:
علی عیدی‌وندی گفت: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلگیر این شهرستان روکش آسفالت شده است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

http://khzroad.ir/my_doc/khzroad/News%20Picture/Tabestan/7856.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی‌وندی، اظهار کرد: این پروژه در بخش مرکزی شامل جاده‌های روستایی شهرولی و شکرآب هر کدام به طول 4.5 کیلومتر و در بخش گلگیر شامل شمس آباد و محمدآباد هر کدام به طول 3.5 کیلومتر بوده است.

 وی افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی اداره راه و شهرسازی هزینه شده است.

 عیدی‌وندی در خصوص پروژه‌های در حال اجرای در این شهرستان تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ اندیکا به طول 6 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون تومان از محل منابع ملی در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: لکه‌گیری هندسی، موج تراشی و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ هفت شهیدان لالی به طول 8 کیلومتر و اعتبار 800 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان است.

عیدی وندی عنوان کرد: عملیات احداث جاده خروجی پل تمبی به جاده هفتکل با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و به طول 1.2 کیلومتر در حال اجرا است که این پروژه در صورت تکمیل اعتبار تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*