اختلال و عدم همراهی سرعت اینترنت در برخی از مناطق شهرستان مسجدسلیمان سبب گلایه مندی کاربران شده است.
عصرجهان؛ پرویز دیوید خسروی نوشت: سالهاست خطوط تلفن در منطقه نفتک و هوانیروز کارایی خود را ازدست داده و همچنان مورد بی توجهی هستند با مراجعه مردمی به ایستگاه عریض و طویل و طول درازی در منطقه چیت شویی گفته میشود درب نگهبانی اسم و ادرس و تلفن نوشته و به نگهبان داده شود در مراجعات بعدی که نگهبان تعویض میشود با اظهار بی اطلاعی مجددا نزد این نگهبان همان پروسه نام نویسی انحام و کلا به دست فراموشی سپرده میشود در مراجعه به اداره سرپرستی مجددا به همان ایستگاه و پروسه نگهبانی ارجاع میگردی این چرخه پیری خرابی و نشتی خطوط تلفن در مسجد سلیمان است.

سالها پیش برادران افغانی کابل های خطوط تلفن را کشیده و از ان زمان بازنگری، تعمیر و اصلاحی در سالم سازی و سرویس دهی مناسب به شهروندان خصوصا در منطقه هوانیروز و نفتک انجام نشده است
جالب اینکه مخابرات مسجد سلیمان از مشترکینی که از انها پول دریافت کرده و امکان فنی انشعاب ان را نداشته اند قبض صادر می کند چون در لیست اقایان ثبت شده حالا با کدام کارکرد خدا می داند
متاسفانه باهر بار مراجعه به مخابرات برای تعمیر خطوط برای استفاده از اینترنت ADSL و نویز گیری، مخابرات پاسخ گو نیست و متصدی طرف قرارداد مخابرات هم با فروش اینترنت در منطقه نفتک و هوانیروز ازهر گونه پاسخگویی سرباز می زند و حاضر به لغو حذف پنل اینترنت ای دی اس ال نیست و کم کاری و بی اعتنایی متصدیان را بهانه این امر می کند در تماس با 2020 نماینده طرف قررارداد مخابرات را مسئول پیگیری و خدمات پس از فروش نت می داند و نماینده دور تسلسل مخابرات را مردم هم مجبور به خرید و استفاده اینترنت بسیار کند و ضعیف با خطوط مخدوش و خش دار می شود.
این در حالی است که رئییس جوان مخابرات شهرستان چندی پیش در نشست با اصحاب رسانه محلی اعلام داشته که اینترنت پر سرعت را به مناطق روستایی خواهیم رساند
آقای رئیس! اینترنت روستاها پیشکش
که البته با توجه به اینکه در حال حاضر ارایه بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساختهای مربوط به آن فراهم میشود نیاز به اینترنت در سطح روستاها ضروری به نظر می رسد