اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296821
تاریخ انتشار: 1398/02/04 16:51
در برخی رسانه ها در فضای مجازی به نقل از ساعدی آمده است' اینجانب به دلیل بی نظمی اداری شهرستان و عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی ، از سمت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان استعفا می کنم از تمام مردم شریف دشت آزادگان حلالیت می طلبم

تکذیب استعفای معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان


عصرجهان- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص شایعاتی در مورد استعفای خود از سمت این معاونت گفت: شایعه ای که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده عاری از حقیقت است و استعفا نداده ام.
علی حسین حسین زاده روز سه شنبه بیان کرد:2 سال است که از دانشگاه به استانداری خوزستان مامور شده ام و 29 اسفند ماه گذشته پایان ماموریتم به استانداری بوده است.
وی اظهار داشت: بنا به نیاز دانشگاه به حضورم در این دانشگاه تا کنون با ادامه ماموریتم به استانداری موافقت نشده است اما با توجه به نیاز استانداری تمدید ماموریتم از سوی استاندار و مسئولان دانشگاه در حال پیگیری است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه منتظر تصمیم دانشگاه و استانداری هستم و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود تابع آن هستم افزود: همین توضیحات را در معارفه معاونت جدید هماهنگی امور استانداری دادم ولی یک خبرگزاری به اشتباه خبر از استعفای من را در خبرگزاری خود منتشر کرده بود.
یک مقام آگاه در استانداری خوزستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار خوزستان خواستار تمدید ماموریت حسین زاده در استانداری است و در تلاش است تا پروسه اداری آن را تکمیل نماید و به هیچ وجه حسین زاده از معاونت سیاسی اجتماعی استانداری کنار نخواهد رفت.
حسین زاده در مهر ماه 95 به سمت معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب شد.
وی پیش از این ریاست دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان را به عهده داشت و در کارنامه خود 2 دهه فعالیت دانشگاهی دارد/ایرنا


سرپرست فرمانداری دشت آزادگان پس از 2 هفته استعفا کرد
عصرجهان- عزیز ساعدی که پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر بود 2 هفته پیش(بیستم فروردین ماه امسال)با حکم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری دشت آزادگان ، جانشین غلامعباس هزاریان شد. روز سه شنبه پس از 2 هفته از قبول این مسئولیت از سمت خود استعفا کرد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان سه شنبه، استعفای عزیز ساعدی سرپرست فرمانداری دشت آزادگان را تایید کرد و گفت:در حال بررسی گزینه های مناسب برای سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان هستیم.
علی حسین حسین زاده اشاره ای به دلایل استعفای ساعدی از سمت فرمانداری دشت آزادگان نکرد ولی گفت: ساعدی به صورت موقت به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شده بود.
در همین حال در برخی رسانه ها در فضای مجازی به نقل از ساعدی آمده است' اینجانب به دلیل بی نظمی اداری شهرستان و عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی ، از سمت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان استعفا می کنم از تمام مردم شریف دشت آزادگان حلالیت می طلبم.'
خبرنگار ایرنا در تلاش های مستمر برای ارتباط با ساعدی سرپرست سابق فرمانداری دشت آزادگان برای جویا شدن از دلایل این استعفا ، موفق به تماس تلفنی با وی نشد و حتی پیام های ارسالی را نیز پاسخگو نبود.
ساعدی در مدت 2هفته مسئولیت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان ، درگیر رسیدگی به مشکلات ساکنان روستاهای محاصره شده در سیلاب اخیر بود.
مسئولیت غلامعباس هزاریان در سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان کمتر از یک سال بود/ایرنا


فرماندار جدید گتوند معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، عبدالرضا احسانی نیا روز دوشنبه با حضور حبیب الله فضل الله پور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان به عنوان فرماندار جدید شهرستان گتوند معرفی شد.
فرمانداری دزفول،فرمانداری رامشیر، فرمانداری رامهرمز، بخشداری گتوند و بخشداری سردشت و چغامیش دزفول از مهمترین مسوولیت های عبدالرضا احسانی نیا فرماندار جدید گتوند می باشد.
وی همچنین با توجه به تجربه و سابقه کاری در سیلاب اخیر از سوی استاندار خوزستان به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان منصوب شده بود.
پیش از این علی خدری غریبوند فرماندار گتوند بود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*